שליחה של הודעות SMS שיווקיות לרשימת תפוצה שמבוססת על מועדון לקוחות מתבררת כאחת השיטות האפקטיביות ביותר למכירות מוצלחות בשנת 2023. השיטה שקיימת מזה שנים ארוכות הלכה והשתכללה עם השנים וכיום תוכנות דיוור SMS לעסקים מציעות עולם ומלואו בכל הקשור לאפשרות השיווק הזאת. כל שנותר לכם הוא לדעת איך לשלוח בצורה חכמה את ההודעות שלכם.
אחת הדרכים הטובות ביותר לעורר לקוחות קיימים לבצע קניה חוזרת היא באמצעות משלוח הודעות SMS לרשימת תפוצה. לרוב, רשימות תפוצה שכאלו הם חלק ממועדון לקוחות של העסק, אם כי יש מקרים בהן הרשימה עומדת בפני עצמה.
ניהול של קמפיין SMS לרשימת תפוצה שכזאת יכול להביא לשיעור תגובה גבוה והכנסות רבות לעסק המפרסם, אם הקמפיין מנוהל נכון וההודעה לחברים ברשימת התפוצה מנוסחת היטב.
איך תעלו את סיכוי ההצלחה שלכם בהודעת SMS שיווקית?
האפשרות שלכם להשיג תוצאות טובות בקמפיין SMS תלוי רבות באיזו מערכת דיוור SMS לעסקים, אתם עושים שימוש וגם בניסוח איכותי ומוצלח של ההודעה אותה תשלחו לנמענים.
נקודות מפתח לקמפיין SMS מוצלח:
- רשימת תפוצה איכותית – חשוב מאוד שכל מי שנמצאים ברשימת התפוצה שלכם יהיו בה כיוון שהם חברים במועדון לקוחות שלכם או נרשמו אליה מרצונם, כיוון שהם אוהבים את המוצרים שלכם או חושבים לקנות אותם. רשימה איכותית של נמענים חייבת לכלול כמה שיותר מידע שיאפשר סינון איכותי בעת משלוח הודעות. מלבד שם וטלפון כדאי מאוד לנסות ולקבל מידע אודות המצב המשפחתי (רווק, גרוש, נשוי), אם יש להם ילדים (ומידע עליהם), תאריכים חשובים (יום הולדת, יום נישואין וכו') ואפילו תחביבים. רשימה איכותית מאפשרת סינון מוצלח בהמשך בעת משלוח הודעה רק להורים, רק לנשואים או רק למי שעוד שבוע יהיה יום ההולדת שלהם וכן הלאה.
- מתן ערך עבור הנמען – אף חבר ברשימת תפוצה לא רוצה לקבל הודעות מטרידות או ללא ערך כלשהו עבורו. על כן חשוב מאוד לשלוח הודעות עם ערך שווה לנמענים שלכם. דוגמא לכך היא מידע על מוצר פופולארי חדש שהיה חסר וחזר למלאי, מחלקה חדשה שנפתחה זה עתה באתר שלכם או מבצע שמיועד רק לנמענים של רשימת התפוצה (מועדון הלקוחות וכו'). כאשר נמען מרגיש שהוא מקבל הודעה בעלת ערך עבורו, הוא יגיב בצורה חיובית ויש סיכוי טוב יותר להמרה עבור העסק.
- ניסוח ברור עם קריאה לפעולה – חשוב מאוד לא להציק לנמענים עם הודעות SMS ארוכות, לא מובנות או ללא קריאה לפעולה שברורה להם. יש להציג כותרת בולטת עם ערך עבור הנמען, הסבר קצרצר מדוע כדאי לו לבצע את הפעולה שאתם מציעים שיעשה (לחיצה על קישור, קניה און ליין, חיוג למספר וכו') וכמובן אפשרות קלה לבצע את הפעולה בלחיצה אחת.
כאשר יש לכם רשימת תפוצה איכותית והודעה שמנוסחת כפי שצריך, כל שנותר הוא לרכוש חבילת סמס לעסק ולהתחיל בקמפיין הפרסום שלכם.
המאמר נכתב בשיתוף עם SMS PLUS מערכת שליחת הודעות SMS לעסקים אשר מעניקה אינספור כלים, פתרונות או אוטומציות סמס אשר מאפשרים לבעלי עסקים לשווק את עצמם בצורה ממוקדת, נכונה ומותאמת אישית.